Blog

Měření mikrokonverzí - jak měřit účinnost reklam u firem poskytujících služby, zakázkovou výrobu nebo realizace na zakázku

Hodnocení uživatelů: 5 / 5

Aktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnocení

Zatímco u eshopů relativně přesně a rychle zjistíte v jakých segmentech, kde a nakolik se vám ppc kampaně vyplácejí díky možnosti přesně změřit hodnoty konverzí (objednávek), u firem zabývajících se různorodými činnostmi, službami nebo realizacemi na zakázku, nemáte jak tuto hodnotu zjistit prostřednictvím měřícího kódu, protože od prokliku reklamy do vyhotovení cenové nabídky a její akceptaci zákazníkem ji prostě neznáte. Pouze můžete po čase provést hrubé a celkové vyhodnocení návratnosti porovnáním nákladů a výnosů za určité časové období a porovnat rozdíly před a po spuštění všech reklamních kampaní, případně provést meziroční srovnání.

Existuje však způsob jak identifikovat, která z Vašich kampaní a reklamních sestav je právě tou, která Vám pravděpodobně přináší největší užitek? Řekněme nejvíce potenciálních a následně reálných zákazníků? Která klíčová slova a které segmenty pravděpodobně přivádějí nejvíce takových návštěvníků, kteří Vaše služby následně poptají nebo objednají? Je možné na základě těchto dat kampaně i jednotlivá klíčová slova, segmenty, sestavy a další zacílit a dosáhnout tak vyšší účinnosti a návratnosti reklamních kampaní? Na to se pokusím odpovědět v tomto článku.

Neaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnocení

Připravuji první články...

Kontakt

  • Michal Knytl
  • (+420) 605 874 807
  • @mknytl@michalknytl.cz
  • Kde se můžeme setkat:
    Praha, Ostrava a Olomouc

    Většina mých zákazníků je z těchto měst a jejich širokého okolí.
    Neúčtuji zde cestovné. Zjistit více..
  • Kancelář Nový Jičín:
    5. května 11
    741 01 Nový Jičín
  • Kancelář Praha:
    Využívám sdílené kanceláře
  • Sídlo:
    Č.p.: 435 | 756 27 Valašská Bystřice

O mně

Online marketingu jsem se začal ve větší míře věnovat na začátku roku 2015, kdy jsem po letech strávených v korporátním IT rozpoznal velký potenciál online marketingu, přebytek poptávky po kvalitních službách nad jejich nabídkou a rozpoznal velkou příležitost nabízet zákazníkům kvalitní služby v tomto odvětví. V souladu s marketingem na internetu korespondoval i můj návrat k tvorbě komerčních www stránek postavených na CMS systému Joomla, jejichž tvorbou se zabývám již více než 15 let.

Search