Blog

Reklama na Googlu

Neaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnocení

V dnešní online době je reklama na Googlu jedním z nejúčinnějších způsobů jak oslovit potenciální zákazníky, s pravděpodobným zájmem o Vaše produkty, zboží a služby. Inzerce na Googlu je realizována prostřednictvím platformy Google Ads, přes níž lze veškeré reklamy spravovat. Ta nabízí nespočet možností, jak zacílit reklamy poměrně přesně na ty uživatele, kteří s velkou pravděpodobností budou mít o Vaše produkty nebo služby zájem.

Jak zviditelnit web na Google

Neaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnocení

Google je světově nejpoužívanější vyhledávač a umístění webu na předních příčkách vhodných, relevantních, atraktivních nebo longtailových výrazů je zaručeným způsobem k získání významné návštěvnosti Vašeho webu. S vyšší návštěvností webu pak může růst i počet konverzních akcí - kontaktování, poptávky, objednávky nebo další cíle a web tak plní svůj hlavní účel. Být na předních příčkách tohoto vyhledávače je tedy v maximálním zájmu byznysu, tvůrců obsahu a podobně. Úžasným faktem je, že máte dvě možnosti, jak zviditelnit svůj web na Google - jednou možností je zaměřit se na optimalizaci webu pro vyhledávače (SEO), čímž zviditelníte svůj web v organickém (neplaceném) vyhledávání a další možností je pak inzerovat na Googlu v placeném vyhledávání formou platby za proklik (PPC). Mé vřelé doporučení zní - zaměřte se naplno na obě zmíněné možnosti.

Měření mikrokonverzí - jak měřit účinnost reklam u firem poskytujících služby, zakázkovou výrobu nebo realizace na zakázku

Hodnocení uživatelů: 3 / 5

Aktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnocení

Zatímco u eshopů relativně přesně a rychle zjistíte v jakých segmentech, kde a nakolik se vám ppc kampaně vyplácejí díky možnosti přesně změřit hodnoty konverzí (objednávek), u firem zabývajících se různorodými činnostmi, službami nebo realizacemi na zakázku, nemáte jak tuto hodnotu zjistit prostřednictvím měřícího kódu, protože od prokliku reklamy do vyhotovení cenové nabídky a její akceptaci zákazníkem ji prostě neznáte. Pouze můžete po čase provést hrubé a celkové vyhodnocení návratnosti porovnáním nákladů a výnosů za určité časové období a porovnat rozdíly před a po spuštění všech reklamních kampaní, případně provést meziroční srovnání.

Hodnocení uživatelů: 5 / 5

Aktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnocení

Připravuji první články...

Kontakt

  • Michal Knytl
  • (+420) 605 874 807
  • @mknytl@michalknytl.cz
  • Kde se můžeme setkat:
    Praha, Brno, Ostrava a Olomouc

    Většina mých zákazníků je z těchto měst a jejich širokého okolí.
    Neúčtuji zde cestovné. Zjistit více..
  • Kancelář Nový Jičín:
    5. května 11
    741 01 Nový Jičín
  • Kancelář Praha:
    Využívám sdílené kanceláře
  • Sídlo:
    Č.p.: 141 | 741 01 Bernartice nad Odrou
  • IČO:
    73280518

O mně

Online marketingu jsem se začal ve větší míře věnovat na začátku roku 2015, kdy jsem po letech strávených v korporátním IT rozpoznal velký potenciál online marketingu, přebytek poptávky po kvalitních službách nad jejich nabídkou a rozpoznal velkou příležitost nabízet zákazníkům kvalitní služby v tomto odvětví. V souladu s marketingem na internetu korespondoval i můj návrat k tvorbě komerčních www stránek postavených na CMS systému Joomla, jejichž tvorbou se zabývám již více než 19 let.

Search