Správa PPC

(konfigurace, správa a optimalizace internetových reklamních kampaní)

PPC - z anglického Pay Per Click (v překladu platba za proklik), je dnes nejpoužívanější forma internetové reklamy, kdy inzerent neplatí za zobrazování reklamy, ale za proklik ze zobrazované reklamy na webové stránky inzerenta. Tento druh reklamy je velmi dobře měřitelný, plánovatelný a proto i tolik oblíbený a výhodný. Správu reklam dnes běžně inzerenti provádějí buďto vlastními zdroji, mají-li dostatečné znalosti, peníze a čas a nebo se spoléhají na specialisty v oboru - agentury nebo jednotlivce (freelancery).

Proč se mnou spolupracovat?

  • zaměřuji se na návratnost reklam, jejíž minimální očekávanou výši uvádím také v cenové nabídce
  • kampaně v PPC systémech zpracovávám pečlivě a do hloubky a využívám svých dlouholetých zkušeností v celé šíři oboru internetového marketingu
  • jsem přesvědčen, že nabízím skvělý poměr ceny a výkonu. Po čase spolupráce zjistíte, že za přijatelné ceny dostáváte kvalitní práci jejímž výsledkem je Váš zisk.

U některých projektů se mi podařilo dosáhnout násobného obratu již krátce po převzetí správy od konkurenční agentury/jednotlivce. Výše růstu se odvíjí od kvality práce předchozího PPC správce. Sám se snažím provádět správu PPC maximálně poctivě a důsledně. Ne na kvantitu, ale na kvalitu.

Výhody PPC reklam:

  • v drtivé většině případů rychlá zpětná vazba a návratnost (jsou-li kampaně správně nakonfigurovány)
  • oproti SEO okamžitý efekt - spustíte reklamy a ty se ihned mohou objevovat na předních pozicích ve výsledcích vyhledávání
  • rozsáhlé možnosti cílení reklamních kampaní (regiony, zařízení, publika a mnoho dalšího)
  • přehledné statistiky a měřitelnost efektivity
  • naprostá kontrola nad náklady

Jak spolupráce probíhá?

Probereme Váš byznys a připravím úvodní analýzu, z níž by mělo být patrné, čeho je možné dosáhnout.

Připravím pro Vás cenovou nabídku v níž bude uvedena také odhadovaná minimální návratnost nákladů do reklamy.

Pokud se dohodneme na spolupráci, fakturuji konfiguraci kampaní a následně měsíčně správu kampaní, je-li dosaženo alespoň odhadované minimální návratnosti.

Pokračující správa kampaní za účelem postupného vylepšování rentability kampaní i udržení rentability v akceptovatelné míře.

Kontakt

Michal Knytl
Webdesign & Online Marketing

telefon: +420 605 874 807
email: mknytl@michalknytl.cz

IČO: 732 80 518 | Nejsem plátce DPH.

Oblast působnosti: Praha, Ostrava

Sídlo: Kyselky 435, 756 27 Valašská Bystřice 
Korespondence: Pod Lipami 701/5, 741 01 Nový Jičín

Dostupnost

On-line:
Formou Skype nebo WebEx konzultací.

Osobní konzultace:
Pravidelně pendluji na trase Praha - Ostrava. Obvykle jsem 2 dny v Praze a zbytek pracovního týdne v okolí Ostravy.

Zahraniční zakázky:
Přijímám zakázky ze zahraničí (platba přes IBAN nebo PayPal). Mám splněny veškeré náležitosti pro prodej služeb do zahraničí. Více informací viz. Identifikovaná osoba

Napište mi