Realizuji efektivní a přesně cílenou internetovou reklamu. Zabývám se konfigurací a správou PPC kampaní.

PPC - z angl. Pay Per Click (platba za proklik), je dnes nejběžnější formou internetové reklamy. Inzerenti neplatí za zobrazování reklam, ale za prokliky na své weby nebo e-shopy. PPC reklama je tak velmi dobře měřitelná. Správu PPC firmy provádějí buďto vlastními silami nebo se spoléhají na profesionály disponující více znalostmi a zkušenostmi.

Proč se mnou spolupracovat?

01.

Velké i malé rozpočty proměňuji v maximální obrat a zisk

V reklamních rozpočtech zodpovědně spravuji každou korunu a na více úrovních měřím účinnost kampaní a jednotlivých segmentů. Reklama Vám musí přinést skutečnou hodnotu v podobě obratu a zisku a musí se Vám i po započtení nákladů za správu vyplatit.

02.

Disponuji dlouholetými znalostmi a zkušenostmi.

Mám dlouholeté znalosti a zkušenosti se správou PPC v nejpoužívanějších reklamních systémech (Google Ads, Sklik, Zboží.cz, Heuréka a další). Znám silné i slabé stránky automatizovaných strategií a chytrých algoritmů. Vím, kam sáhnout, vím co funguje.

03.

Přesah znalostí v online marketingu

Máte-li reklamy spravovat skutečně kvalitně, je potřeba mít i značný přesah znalostí do dalších oborů. Výkon reklamních kampaní totiž ve značné míře ovlivňují i další faktory jako je konverzní poměr webu, SEO, nastavená strategie prodeje a další.

Výhody PPC reklam

  • okamžitý efekt oproti SEO, po spuštění kampaní je Vaše reklama ihned na prvních pozicích na Googlu, Seznamu a dalších vyhledávačích
  • zpravidla rychlá odezva v podobě růstu poptávek a objednávek
  • rozsáhlé možnosti správy a cílení reklamních kampaní a sestav (regiony, zařízení, publika a mnoho dalšího)
  • přehledné statistiky, reporting, měření poptávek / objednávek realizovaných díky reklamám
  • naprostá kontrola nad náklady

Jak spolupráce probíhá?

>

I.

Probereme Váš byznys a připravím úvodní analýzu, z níž by mělo být patrné, čeho je možné dosáhnout.

>>

II.

Připravím pro Vás cenovou nabídku v níž bude uvedena také odhadovaná minimální návratnost nákladů do reklamy.

>>>

III.

Pokud se dohodneme na spolupráci, fakturuji konfiguraci kampaní a následně měsíčně správu kampaní.

>>>>

IV.

Pokračující správa kampaní za účelem postupného zvyšování návratnosti kampaní a její  udržení v akceptovatelné míře.

Jsou Vaše kampaně maximálně efektivní?
Neutrácíte rozpočty na nevhodných místech?

Nechte si své reklamní účty bezplatně zkontrolovat a získejte zajímavá
doporučení pro zvýšení efektivity a obratu z Vašich reklam.

Kontakt

  • Michal Knytl
  • (+420) 605 874 807
  • @mknytl@michalknytl.cz
  • Kde se můžeme setkat:
    Praha, Brno, Ostrava a Olomouc

    Většina mých zákazníků je z těchto měst a jejich širokého okolí.
    Neúčtuji zde cestovné. Zjistit více..
  • Kancelář Nový Jičín:
    5. května 11
    741 01 Nový Jičín
  • Kancelář Praha:
    Využívám sdílené kanceláře
  • Sídlo:
    Č.p.: 141 | 741 01 Bernartice nad Odrou
  • IČO:
    73280518

O mně

Online marketingu jsem se začal ve větší míře věnovat na začátku roku 2015, kdy jsem po letech strávených v korporátním IT rozpoznal velký potenciál online marketingu, přebytek poptávky po kvalitních službách nad jejich nabídkou a rozpoznal velkou příležitost nabízet zákazníkům kvalitní služby v tomto odvětví. V souladu s marketingem na internetu korespondoval i můj návrat k tvorbě komerčních www stránek postavených na CMS systému Joomla, jejichž tvorbou se zabývám již více než 19 let.

Search