V reklamních rozpočtech zodpovědně spravuji každou korunu a na více úrovních měřím účinnost kampaní a jednotlivých segmentů. Reklama Vám musí přinést skutečnou hodnotu v podobě obratu a zisku a musí se Vám i po započtení nákladů za správu vyplatit.
Mám dlouholeté znalosti a zkušenosti se správou PPC v nejpoužívanějších reklamních systémech (Google Ads, Sklik, Zboží.cz, Heuréka a další). Znám silné i slabé stránky automatizovaných strategií a chytrých algoritmů. Vím, kam sáhnout, vím co funguje.
Máte-li reklamy spravovat skutečně kvalitně, je potřeba mít i značný přesah znalostí do dalších oborů. Výkon reklamních kampaní totiž ve značné míře ovlivňují i další faktory jako je konverzní poměr webu, SEO, nastavená strategie prodeje a další.
Probereme Váš byznys a připravím úvodní analýzu, z níž by mělo být patrné, čeho je možné dosáhnout.
Připravím pro Vás cenovou nabídku v níž bude uvedena také odhadovaná minimální návratnost nákladů do reklamy.
Pokud se dohodneme na spolupráci, fakturuji konfiguraci kampaní a následně měsíčně správu kampaní.
Pokračující správa kampaní za účelem postupného zvyšování návratnosti kampaní a její udržení v akceptovatelné míře.
Nechte si své reklamní účty bezplatně zkontrolovat a získejte zajímavá
doporučení pro zvýšení efektivity a obratu z Vašich reklam.
Online marketingu jsem se začal ve větší míře věnovat na začátku roku 2015, kdy jsem po letech strávených v korporátním IT rozpoznal velký potenciál online marketingu, přebytek poptávky po kvalitních službách nad jejich nabídkou a rozpoznal velkou příležitost nabízet zákazníkům kvalitní služby v tomto odvětví. V souladu s marketingem na internetu korespondoval i můj návrat k tvorbě komerčních www stránek postavených na CMS systému Joomla, jejichž tvorbou se zabývám již více než 19 let.