Nabízím vysokou kvalitu správy za přijatelnou cenu. Kampaně pečlivě spravuji a reklamy podrobně cílím za účelem růstu návratnosti kampaní a zvýšení obratu z reklam.
Mám dlouholeté znalosti a zkušenosti se správou PPC včetně tolik potřebného přesahu do dalších oborů jako je SEO, optimalizace konverzního poměru a tvorba webu. Umím rozhýbat kompletní marketingový online stroj.
Zisk, který Vám díky vhodné konfiguraci a optimalizaci PPC kampaní vytvořím zpravidla výrazně a v násobcích převýší částku, kterou Vám za své služby vyúčtuji.
Probereme Váš byznys a připravím úvodní analýzu, z níž by mělo být patrné, čeho je možné dosáhnout.
Připravím pro Vás cenovou nabídku v níž bude uvedena také odhadovaná minimální návratnost nákladů do reklamy.
Pokud se dohodneme na spolupráci, fakturuji konfiguraci kampaní a následně měsíčně správu kampaní.
Pokračující správa kampaní za účelem postupného zvyšování návratnosti kampaní a její udržení v akceptovatelné míře.
Nechte si své reklamní účty bezplatně zkontrolovat a získejte zajímavá
doporučení pro zvýšení efektivity a obratu z Vašich reklam.
Rozsah kampaní | Popis | Cena konfigurace | Cena správy |
---|---|---|---|
Jednoduché mini-kampaně | Kampaně menšího rozsahu (živnostníci, řemeslníci, malé firmy, apod.) | od 4.500,- kč jednorázově | od 1.500,- kč měsíčně |
Standardní kampaně | Kampaně běžné velikosti (větší firmy a společnosti, s obvyklým portfoliem služeb) | od 8.500,- kč jednorázově | od 3.000,- kč měsíčně |
Rozsáhlé kampaně | Kampaně s větším rozsahem a strukturou služeb (větší společnosti, skupiny firem, apod.) | od 15.000,- kč jednorázově | od 5.000,- kč měsíčně |
Velikost eshopu | Popis | Cena konfigurace | Cena správy |
---|---|---|---|
Menší eshop | Eshopy s maximálně 5-ti kategoriemi produktů | od 5.500,- kč / měsíčně | od 1.800,- kč / měsíčně |
Středně velký eshop | Eshopy s maximálně 10-ti kategoriemi produktů | od 9.500,- kč / měsíčně | od 3.500,- kč / měsíčně |
Velký eshop | Eshopy s 10-ti a více kategoriemi produktů | od 18.000,- kč / měsíčně | od 6.500,- kč / měsíčně |
Online marketingu jsem se začal ve větší míře věnovat na začátku roku 2015, kdy jsem po letech strávených v korporátním IT rozpoznal velký potenciál online marketingu, přebytek poptávky po kvalitních službách nad jejich nabídkou a rozpoznal velkou příležitost nabízet zákazníkům kvalitní služby v tomto odvětví. V souladu s marketingem na internetu korespondoval i můj návrat k tvorbě komerčních www stránek postavených na CMS systému Joomla, jejichž tvorbou se zabývám již více než 15 let.