Online marketing

Realizuji online propagaci firem, zvyšuji návštěvnost
webů a e-shopů a jejich ziskovost.

Většina zákazníků dnes vyhledává a nakupuje produkty a služby na internetu. Je proto důležité umět si vybudovat a udržet na online trhu své místo. To nemusí být snadný úkol pokud nemáte po boku někoho, kdo se online marketingu dlouhodobě věnuje na denní bázi. Věnuji se tvorbě, správě a optimalizaci internetových reklamních kampaní tak, aby byly maximálně účinné a rentabilní. Optimalizuji www stránky pro vyhledávače (SEO) a navrhuji přizpůsobení www stránek za účelem zvýšení jejich konverzního poměru - tedy zvýšení počtu návštěvníků, kteří na stránkách poptají, nakoupí nebo Vás kontaktují.

Chcete více zakázek a objednávek online? Jste tady správně.

  • Tvorba a optimalizace PPC reklamních kampaní
  • Optimalizace pro vyhledávače (SEO)
  • Optimalizace konverzního poměru (CRO)

Nabídnu Vám ceny služeb, které Vám budou dávat smysl.

Určíme měsíční rozpočet PPC kampaní a předpokládanou návratnost.

Zanalyzuji a vhodně nakonfiguruji stránky z pohledu SEO.

Poskytované služby:

SEO

  • analýza Vašich www stránek z pohledu SEO
  • doplnění a oprava základních SEO prvků
  • návrh pokročilejší optimalizace stránek pro vyhledávače
  • analýza příležitostí pro SEO ve Vašem oboru a regionu

PPC

  • reklama na internetu v systémech Google Ads a sKlik
  • optimalizace a správa PPC kampaní
  • příprava textů a bannerů pro online reklamu
  • konzultace a poradenství ohledně propagace na internetu

Sociální média

  • tvorba a konfigurace účtů
  • správa firemních stránek
  • správa reklam v sociálních médiích

UX

  • analýza použitelnosti webu
  • návrhy a úpravy webů tak, aby byly uživatelsky přívětivé a pochopitelné
  • zvyšování konverzního poměru webů

Proč je marketing na internetu důležitý?

Zákazníci

Kvalitně zpracovaný internetový marketing přivede na Vaše stránky relevantní návštěvníky a zajistí, aby se z dostatečného počtu těchto návštěvníků stali Vaši zákazníci.

Prodej

Promyšlený a na všech online úrovních vhodně nastavený internetový marketing zajistí prodej Vašeho zboží, produktů a služeb. 

Návratnost

Návratnost investice do marketingové strategie a online marketingu obecně se liší dle oboru. Ve většině případů je však velmi vysoká.

Konkurence

Význam webu léta roste a nadále bude růst - stejně jako množství internetových zákazníků. Je jen na Vás zda využijete příležitostí, které internet nabízí a nebo ponecháte internetové zákazníky konkurenci.

Získejte více zakázek a prodávejte více produktů a služeb online díky optimálně nastaveným internetovým kanálům

Základem funkční online marketingové strategie je podchycení a zajištění návštěvnosti stránek relevantními návštěvníky, kteří na Váš web budou přicházet z vyhledávání, placené reklamy nebo sociálních sítí a také kvalitně zpracovaný web, který přesvědčí návštěvníka ke konverzní akci (nákupu, kontaktu a podobně).

Ceny služeb

Rozsah práce a potřebných investic do online marketingu se různí dle mnoha kritérií jako je obor činnosti firmy, její velikost, šíře portfolia, konkurenční prostředí, oblast působnosti a další okolnosti. Máte o služby v oblasti online marketingu zájem? Neváhejte a kontaktujte mě. Dodávám kvalitní služby za přijatelné ceny.

Ještě jste o SEO, PPC a UX neslyšeli?

SEO

Z anglického Search Engine Optimization (v překladu optimalizace pro vyhledávače) je v informatice obor zabývající se způsobem vytváření webových stránek tak, aby jejich struktura a obsah byly vhodně přizpůsobeny automatizovanému zpracování v internetových vyhledávačích a dosáhly tak v těchto vyhledávačích atraktivních pozic ve výsledcích vyhledávání. Cílem je získání co možná nejvyššího počtu návštěvníků přicházejících na webové stránky, díky umístění odkazů na web na předních pozicích v obecně známých vyhledávačích.

PPC

Z anglického Pay Per Click (v překladu platba za proklik), je dnes běžně nejpoužívanější forma internetové reklamy, kdy inzerent neplatí za zobrazování reklamy, ale za proklik z reklamy na webové stránky inzerenta. Tato forma internetové reklamy je tak velmi dobře měřitelná, plánovatelná a proto i tolik oblíbená a výhodná.

UX

UX (z anglického User Experience) je obor zabývající se chováním a emocemi osob při používání produktů, systémů nebo služeb. Z pohledu internetového marketingu tedy mluvíme především o tom, jak uživatel (návštěvník stránek) vnímá webové stránky, jak se na stránkách chová, zda jsou pro něj stránky intuitivní a snadné k pochopení. Primárním cílem UX je vylepšovat stránky z pohledu jejich použitelnosti tak, aby rostl počet konverzních akcí na webu. Konverzní akcí je např. kontaktování firmy, odeslání poptávky po službách nebo v případě eshopu nákup produktů.

Kontakt

Michal Knytl
Webdesign & Online Marketing

telefon: +420 605 874 807
email: info@michalknytl.cz

IČO: 732 80 518
Nejsem plátce DPH.

Sídlo: Kyselky 435, 756 27 Valašská Bystřice 
Korespondence: Pod Lipami 701/5, 741 01 Nový Jičín

Dostupnost

On-line:
Formou Skype nebo WebEx konzultací.

Osobní konzultace:
Praha, Ostrava, Olomouc, Zlín. Na denní bázi se vyskytuji v těchto městech: Frýdek - Místek, Nový Jičín, Frenštát p/R, Rožnov p/R, Valašské Meziříčí, Hranice.

Zahraniční zakázky:
Přijímám zakázky ze zahraničí (platba přes IBAN nebo PayPal). Mám splněny veškeré náležitosti pro prodej služeb do zahraničí. Více informací viz. Identifikovaná osoba

Napište mi